Amorin Opaalin sopimusehdot
Amorin Oy:n kuluttajasuojalain 6:9 mukaiset sopimusehdot 1.1.2023 alkaen:
1) Amorin Oy:n kuluttajille osoittamina palveluna toimii Amorin Opaali -hetki seksuaalisuudelle, joka kattaa 30-40 minuutin mittaisen tietopaketin siitä, millä eri tavoin ihminen voi toteuttaa omannäköistään seksiä ja nautintoa seksivälineiden kanssa tai ilman. Amorin Opaali kannustaa asiakkaita nautintoon ja rohkeasti etsimään omanlaisia tapoja toteuttaa seksiä ilman häpeää. Amorin Opaalissa annetaan lupa pohtia omannäköistä seksuaalisuutta, tutustua erilaisten seksivälineiden tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä lopuksi tilaisuuden päästä tutkimaan erilaisia tuotteita sekä tilaamaan niitä. Tapahtuman kokonaiskesto on yleensä 1,5-2 tuntia.
2) Palvelut tarjoaa Amorin Oy:tä (2700914-4) edustava koulutettu seksologian alan asiantuntija tai Amorin Oy:n yrittäjät
3) Amorin Oy:n asiantuntijat toimivat ympäri Suomen ja palvelu sovitaan aina erillisen maantieteellisen osoitteen mukaan riippuen siitä, missä asiakkaan tapahtumapaikan osoite sijaitsee. Amorin Oy:n päätoimipaikka sijaitsee Turussa, osoitteessa Kerttulinkatu 14. Yrityksellä ei ole kivijalkakauppaa. Asiantuntija ohjataan Amorin Oy:n kautta ja hän vastaa liiketoiminnastaan itse.
4) Amorin Oy, puhelinnumero 040 760 3338, sähköposti asiakaspalvelu@amorin.fi
5) Kuluttaja voi toimittaa mahdollisen tuotereklamaation tarvittaessa palvelun tarjoamalle asiantuntijalle tai Amorin Oy:lle osoitteeseen Kerttulinkatu 14 B 24, 20500 Turku.
6) Amorin Opaalin hinta on kuluttajalle 150 euroa, ellei toisin ole sovittu, sisältäen asiantuntijan ammattiosaamisen koko tapahtuman ajaksi, yhdet postikulut tilauksille olettaen, että mahdolliset tilaukset toimitetaan yhteen samaan osoitteeseen sekä asiantuntijan matkakulut, jos matka sijaitsee 50 kilometrin säteellä asiantuntijan toimipaikasta. Kilometrimäärän ylittyessä hintaan lisätään kilometrikorvaus, joka on verottajan vuosittain asettaman hinnan suuruinen. Mahdollisista ylimääräisistä matkakuluista sovitaan aina erikseen ennen sopimuksen syntymistä. Amorin Oy pidättää kaikki oikeudet palveluiden, tuotteiden sekä toimituskulujen muutoksiin.
7) Amorin Opaalin hintaan sisältyy yhdet postikulut tilauksille. Jos kuluttaja haluaa tilata tuotteensa erilliseen postiosoitteeseen, tulee hänen maksaa postikuluista asiantuntijalle 6,90€/paketti. Noutamattomasta paketista veloitetaan kuluttajalta 17,90€ sekä uudelleenlähetyksen hinta todellisine postikuluineen (9,9€)
8) Etäviestimien käyttämisestä sopimuksentekohetkellä ei veloiteta erikseen.
9) Tuotteet sekä palvelut maksetaan täysimääräisenä palvelun tarjoamalle asiantuntijalle asiantuntijan mahdollistamalla maksutavalla, ellei toisin asiantuntijan kanssa sovita. Tuotteet toimitetaan asiakkaille vasta, kun nämä ovat kokonaisuudessaan maksettuina, jos useamman asiakkaan tuotteet toimitetaan samaan osoitteeseen. Asiakas täyttää Opaalin päätyttyä tilauslomakkeen, joka toimii tilausvahvistuksena. Erillistilaukset tehdään asiantuntijalle suoraan esimerkiksi sähköpostitse, joka toimii tällöin tilausvahvistuksen tavoin. Erilliset toimitus-/tilaussopimuksen löydät erillisenä sopimuksena. Jakelu tapahtuu Postin, Schenkerin Matkahuollon kautta eikä Amorin Oy vastaa kuljetusyrityksen toiminnasta, kuten kuljetusnopeuden vaihtelusta ja mahdollisista väliaikaisista pakettien toimituspisteistä. Tuotteet toimitetaan asiakkaalle neutraalissa pahvilaatikossa ja asiakkaiden omat tilaukset pakataan erikseen. Mahdollisen reklamaation tuotteista asiakkaan tulee tehdä kahden viikon sisällä toimituksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@amorin.fi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa Amorin Oy:lle puhelimitse tai sähköpostitse. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
10) Asiakkaalla on oikeus peruuttaa vahvistamansa osto/tilauspäätös kuluttajasuojalain mukaisesti 14 vuorokauden kuluessa palvelusopimuksen tekemisestä eli tilauksen vahvistamisesta. Tämän jälkeen tapahtuneesta peruutuksesta ei palauteta maksua.
11) Jos asiakas haluaa peruuttaa varauksen tai tuotetilauksensa, tulee hänen tehdä se 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Ennen tuotteiden palautusta asiakkaan tulee olla yhteydessä maksun vastaanottaneeseen asiantuntijaan, joka ilmoittaa palautuksesta Amorin Oy:lle. Jos asiakkaalle on lähetetty tilaus, tulee asiakkaan toimittaa tuotteet takaisin avaamattomana ja siinä kunnossa, kuin asiakas on sen vastaanottanut osoitteeseen
Amorin Oy
Kerttulinkatu 14 B 24
20500 Turku
040 760 3338
Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet todelliset postikulut. Jos asiakas peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisoikeuden tekemisestä. Rahat ostoksesta palautetaan asiakkaalle, kun paketti on saapunut Amorin Oy:lle ja sen todetaan olevaan uudelleenmyyntikelpoinen. Jos paketti on avattu, ei tuotteella ole 16 §:n 5 momentin mukaisesti palautusoikeutta.
12) jos kuluttaja käyttää peruuttamisoikeuttaan tehtyään 15 §:n 1 momentissa tarkoitetun palvelun suorittamista koskevan pyynnön, eli toivonut palvelun järjestettävän ennen 14 vuorokauden peruutusoikeuden täyttymistä, hänen on maksettava asiantuntijalle 19 §:n 1 momentissa tarkoitetut kustannukset,
13) Peruuttamisoikeus puuttuu, jos Amorin Opaali halutaan järjestää ennen kuluttajasuojalain 6:16 ja 6:5 mukaista 14 vuorokauden peruuttamisoikeutta. Asiakkaan tulee vahvistaa ja hyväksyä kirjallisesti peruuttamisoikeuden puuttuminen Amorin Oy:lle.
14) Myyjällä on olemassa myytävistä tuotteista lakisääteinen virhevastuu. Jos tuote ei vastaa asiakkaan tilaamaa tuotetta, tulee tästä ilmoittaa ennen tuotepaketin avaamista viipymättä osoitteeseen asiakaspalvelu@amorin.fi. Virhevastuu ei koske niitä tuotteita, jossa ostajalle on nimenomaisesti annettu sopimuksen tekoajankohtana tieto poikkeamasta ja tämä on poikkeaman erikseen ja nimenomaisesti tällöin hyväksynyt.
15) Asiakas voi ottaa yhteyttä häntä palvelleeseen asiantuntijaan liittyen tilaamiinsa tuotteisiin tai palveluun. Kaikilla Amorin Oy:ssä myytävillä tuotteilla ei ole valmistajan myöntämää erillistä takuuta. Jos asiakkaan ostamassa tuotteessa on erillinen, valmistajan myöntämä takuu tulee asiakkaan ottaa yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Amorin Oy:lle tulee ilmoittaa mahdollisen tuotteen rikkoutumisesta/valmistusvirheestä viipymättä ja korvaus katsotaan aina tapauskohtaisesti.
16) Asiakkaalle on toimitettu sopimusehdot Amorin Opaalin tilauksen yhteydessä. Ne löytyvät myös Amorin Oy:n nettisivuilta, josta asiakas voi ne itselleen kopioida.
17) Sopimus on voimassa palvelun tarjoamiseen asti ja siihen saakka, kun asiakas on vastaanottanut asiantuntijalta tilaamansa tuotteet.
18) Amorin Opaalilla ei ole toistaiseksi digitaalista sisältöä.
21) Asiakkaalla on mahdollisuus saattaa mahdollinen riita kuluttajariitalautakunnan tai muun vastaavan elimen käsiteltäväksi.
Sopimusehdot yrityksille
Yritysten välisiin sopimuksiin sopimusehdot ovat näkyvillä tarjouksien yhteydessä. Koulutuksiin ja luentoihin liittyen perussopimus- ja peruutusehdot näkyvillä myös Koulutukset ja konsultaatiot -sivustolla. Perussopimusehdot ovat aina yksilöllisesti muokattavissa.